HOLLA BLOGGERS ! Sila Tinggalkan Jejak Di Kotak Comel Tuh Yea . LOVE YOU MORE LHAA ◕‿◕Dashboard / Follow

Monday, November 12, 2012

Sy Tunggu Awk Jemput Sy Sebagai Yang Halal Buad Awak :')

Awak....mane awak...saya rindu awak....saya sayang awak.. Tapi betul ke saya sayang awak?? Awak sayang saya ke?? Kalau sayang, nape awak pegang tangan saya?? Awak cakap nak hug saya,.masa awak buat semua tu saya terkejut juga tapi saya peduli kan saja sebab saya nak gembira kan awak..saya tak mampu nak luahkan rasa serba salah saya padaNya tu kat awak..walau saya tahu tu dosa..bodohkan saya.. Memang la awak tak kasi boy lain usik saya..ingat lagi ayat awak"suami mane tak sedih kalau isteri dia kena kacau...awak sweet sangat.. Tapi awak tak halal lagi untuk saya kan?? sedih juga hurmmmm...tapi tak apa awak jangan risau saya akan jaga diri saya untuk awak..pesan awak."tolong jaga diri tu k yang" tak akan saya lupa,,,dulu hari2 awak pesan kat saya..saya akan jaga diri saya macam mana saya jaga cinta awak dalam hati saya ni..

Saya sayang awak..Betul..Tak tipu..sumpah..Tapi sayang ke kalau bila dengan awak, kita lalai?? kita lupa kat Dia yang dah cipta kita, yang kasi kita perasaan cinta ini.., kita lupa dosa.. kita lupa Tuhan..Takut la...jadi saya pasti dengan keputusan kita untuk berpisah buat sementara walau amat sukar untuk saya hadapi,,,,hidup tanpa awak...tanpa semangat dan dorongan dari awak...

Betul awak..Saya sayang awak.. Tapi saya takut.. Awak baik, selalu solat awal..solat sunat awak sempurnakan... Tapi takut bila dengan saya awak lupa solat kan?? Beratus duit awak habis untuk saya kan?? untuk call saya,masej saya hari2 hadiah waktu hari lahir saya..Saya hargai sangat.. Saya tau awak sayang saya..Tapi nape kita tak simpan duit tu dulu kan..Kot2 ada jodoh, boleh kita kawen.. Awak... Saya takut.. Takut sangat.. Takut bila ingat pe yang kita dah buat.. Saya nak awak jadi halal utk saya.. Tapi tak boleh la sekarang kan.. Macam mana awak nak tanggung saya..Kita blaja lagi..Saya nak hidup dengan awak..Saya nak awak jadi imam saya.. Nak sangat share everything dengan awak.. Saya nak jadi kekasih halal awak..saya tahu cara kita dulu salah.... Saya takut laaaa...

Awak..saya yakin....Saya nak hidup dengan awak forever kat heaven.. Tapi layak ke kita gi heaven still mcm dulu??Macam mana kalau tiba2 Dia panggil kita pergi.. Tak kisah la saya dulu, awak dulu atau dua2 skali.. Boleh ke kita gi heaven kalau Dia panggil kita skarang?? Kalau la Dia tanya apa yang saya dah buat dengan awak, apa saya nak jawab nanti..saya dah fikirkan dah... Saya maluuuuuuuuuuu sangat kat Dia..

Awak.. Lama saya fikir.. Saya fikir pasal kita..bertahun saya fikir... Betul saya sayang awak..Awak.. Saya dah fikir lama cume saya tak kuat...saya tahu awak lagi kuat dari saya... Lepas ni, kalau awak xmesej saya, xnak jumpa saya, xnak call saya, saya faham.. Saya taw awak buat camtu sebab awak sayang saya sangat2.. cume...saya minta awak jage diri awak bila saya tak ada dengan awak...awak jaga iman awak k...awak jangan lupakan saya atau mencari cinta yang lain selain cintaNya....sebab saya sentiasa menanti awak..Awak.. Saya nak forever kat syurga dengan awak.. Dulu saya sedih sebab kita jauh.. kita tak dapat jumpe,,,,Tapi skarang, saya bersyukur sangat..Tuhan sayang kita.. Kalau dekat, awak boleh agak kan pe kita buat nanti??saya setuju dengan keputusan awak....

dulu saya xtau camne nak bagitau awak..Saya nak jaga hati awak.. Tapi awak sedar tak sebenarnya saya dah kotorkan hati awak.. Saya suka goda awak dengan manja saya,.. Saya suka buat awak cair dgn saya.. Jahatnya saya.. Awak saya banyak dosa.. Awak nak ke terima org macam saya jadi wife awak?? Awak.. Saya nak bersihkan diri saya sebelum jadi yang halal buat awak..saya janji tak akan curangi cinta awak sebab saya dah janji dengan awak..saya harap awak pun begitu..awak jangan tipu saya k saya ingat janji awak untuk memperisterikan saya... Saya nak jadi the best wife untuk awak.. Baru la awak xpandang orang lain dah.. Saya xnak susahkan awak dengan saya yang macam ni.. Awak.. Saya nak jadi bidadari awak.. Bukan kat dunia je.. Tp kat heaven gak.. Saya nak jadi bidadari awak yang forever..awak jaga hati awak untuk saya k sebab hati saya tetap untuk awak....

Awak.. Saya tahu saya xbaik.... Banyak sangat kekurangan dan xlayak nak tegur salah awak.. Tapi saya sayang awak.. Apa kita buat, bukan ada org tahu pun...itu yang saya fikir dulu..saya minta maaf... Sape lagi nak tegur saya kalau bukan awak??terima kasih ...saya anggap alasan awak untuk meninggalkan saya ni sebagai teguran...saya nak jadi isteri yang solehah untuk awak.. Saya pun nak awak jadi suami yang boleh pimpin saya ke syurga.. Tak nak ke?? Takkan la awak sayang saya untuk hepi2 kat dunia ni je.. Awak xnak ke pilih saya jadi bidadari awak kat syurga nanti?? saya tahu awak nak hurmm Awak.. awak xnak dah jumpa saya...walau memang dah bertahun kita tak jumpe....walau pon hati saya amat sangat merindukan awak...kalau kita jumpa mungkin saya lalai gak nanti.. Syaitan selalu ada dengan saya.. Suka je dia kalau saya keluar dengan awak, goda awak.. Awak.. Tolong la ingat kan saya gak bila saya lupa. Tolong ek.. Saya lemah sangat..Saya nak jadi kuat.. Kuat untuk awak.. Untuk hidup dgn awak. awak pon kuat k

Saya sayang awak.. Camne kalau tiba2 Dia panggil kita before kita sempat bertaubat..Takutnye saya..Awak xtakut ke?? Camne kita nak pergi syurga?? Camne saya nak jadi bidadari awak?? Saya nak sangat cinta ni kerana Dia..tapi dengan apa kita dah buat, layak ke kita letak nama Dia dalam cinta kita?? Malu sangat kat Dia..Awak..Saya nak berubah..Untuk diri saya gak, untuk parents saya.. Tapi, kalau saya berubah, awak still terima saya lagi kan?? saya berubah tapi perasan kasih sayang dan cinta saya pada awak tak akn pernah berubah.. Saya nak berubah pun sebab nak jadi the best untuk awak.. Untuk babies kita nanti.. Nak jadi mom yang the best..Huhu. Tinggi betul cita2 saya.. Saya pun nak kita jadi pasangan yang educated.. Nak sama2 berjaya.. Tapi educated yang taat padaNya la.. Mesti bahagia kan.. Kita ingat Dia, Dia pun ingat kita, so, boleh la Dia jaga kita nanti..dah lama saya fikir ni wak huhu... tapi saya tak kuat nak cakap sebab saya tak sanggup kehilangan awak..sekarang saya sedar yang saya bukan kehilangan awak tapi "berpisah untuk sementara demi kasihNya" saya dah sedar...syukran ye awak..

Awak, kalau la saya pergi dulu,saya nak tunggu awak kat syurga tau.. Awak doakan la saya biar boleh masok syurga.. Saya nak jadi bidadari yang tunggu awak..n there, i'll be yours forever... Tapi, kalau awak pergi dulu?? Iye..Saya sedih.. Tapi saya pun akan doakan awak.. InsyaAllah..Nanti awak tunggu la saya kat syurga k?? Mesti ramai bidadari tunggu awak kat sana.. Tapi, simpan la 1 tempat untuk saya k?? Saya nak jadi bidadari awak..

PS::hanya sekadar ceritaa :)